Nové call centrum pomáhá seniorům s registrací na očkování

Dobrý den, jmenuji se Novák a potřeboval bych pomoct s registrací na očkování.“ To jsou slova, která naši operátoři na novém call centru slýchají každý den.

V pondělí 18. ledna jsme spustili call centrum pro pomoc seniorům s registrací na očkování proti COVID-19.
V provozu jsou momentálně dvě linky:

pro Plzeň: 374 780 960

pro Plzeňský kraj: 374 721 689

Od 9 do 15 hodin jsou u telefonu připraveni operátoři, kteří zjišťují, jak budou chtít senioři pomoct. Existují tři způsoby. Prvním a nejčastějším je vyplnění registračního formuláře po telefonu. Druhou možností je provedení registrace při osobní návštěvě jednoho z kontaktních míst, jak u nás v TOTEMu v Bolevci, tak i na městských úřadech městských obvodů Plzeň 1, Plzeň 2, Plzeň 3 nebo v D klubu v obvodu Plzeň 4. Posledním způsobem pomoci s registrací je osobní návštěva dobrovolníka u seniora doma.

V tomto okamžiku jsme schopni poskytnout pomoc seniorům, kterým je 80 a více let. Nicméně službu budeme poskytovat i dalším, mladším ročníkům.

Call centrum vzniklo díky společné práci města Plzeň, Plzeňského kraje a TOTEMu. Všem patří díky za velký kus odvedené práce.

Kromě linek určených pouze pro registraci na očkování proti COVID-19 od července 2020 nabízíme call centrum projektu „Mosty“. Tam mohou volat všichni, kteří jsou sami a potřebují pomoc s venčením psů, doprovodem k doktorovi, dovezením nákupu…

Linka projektu Mosty: 374 790 399

Jsme připraveni pomoci těm, kteří se pro očkování rozhodnou, ale elektronický systém registrace je prostě „nad jejich síly“. Často i nad naše, ale jsme v tom s vámi.